Nieuwsflash
AANTAL INGESCHREVEN DEELNEMERS Kerstmarkt/ shopping DEN HAAG: ( update 23/09/2023 )
Het minimum van 25 deelnemers is bereikt, dus de uitstap gaat door.
Onder aantal ingeschreven deelnemers waarvan zowel inschrijving als betaling in orde is
42
onder deelnemers die gemeld hebben dat ze deelnemen, maar waarvan we nog geen (inschrijving) of betaling hebben binnengekregen.
0
Aantal vrije plaatsen op de touringcar ( 54 pl )
12
Inschrijving en betalen kan nog zolang we vrije plaatsen hebben op de bus.
Om begrijpelijke reden: als we geen betaling ontvangen hebben zijn jullie ook niet ingeschreven, dit om te vermijden dat last minute toch beslist wordt om niet deel te nemen.
OUDERE BERICHTEN
Onze prospectie voor de tweedaagse zit erop. Weeral een geluk dat we dit voorafgaand bezoekje gedaan hebben. Hier en daar moeten we wat aanpassingen doen aan de dagindeling. Wie meegaat krijgt binnenkort hierover een extra mailtje.
Inschrijven voor onze kerstmarkt naar Den Haag is vanaf nu mogelijk. Alle info hier op onze website
Het is zover, we gaan het erop wagen, voor onze allerlaatste activiteit gaan we nog een keertje een poging doen om de kerstmarkt/shopping met eigen bus te organiseren.
We hebben uiteindelijk gekozen om de kerstmarkt in Den Haag te bezoeken. Waarom? Deze hebben we nog niet bezocht en ze spreken Nederlands, we hebben geen tolk nodig.
Maar er is wel een voorwaarde, we moeten minimum met 25 deelnemers zijn om jullie min of meer een aanvaardbare deelnameprijs te kunnen aanbieden.
Royal Christmas Fair DEN HAAG:
Zaterdag 9 december
Vertrek om 8u30 Gemeenteplein Buizingen met aansluitend extra halte aan station Halle
EIND JULI VERSTUREN WIJ DE UITNODIGINGEN HIERVOOR :
Inschrijvingen en betalingen dienen te gebeuren tegen uiterlijk 30 september. Waarom zo vroeg? Awel dan kunnen we enerzijds tijdig onze eigen bus reserveren of indien we niet met het minimum van 25 deelnemers zijn hebben we de tijd om een andere kerstmarkt te kiezen uit het aanbod van Bell Tours en nieuwe uitnodigingen te versturen. Vandaar…
HOU DUS ZEKER JULLIE MAILBOX IN DE GATEN
Inschrijven voor onze sportieve activiteit is nog steeds mogelijk. meer info hier op onze website of op aanvraag.
PRAKTISCHE INFO
Gezien wij langs alle kanten voorwaarden, punten om rekening mee te houden bij reservaties toegestuurd krijgen, onder toch even wat info van ons. We hopen op begrip van van jullie.
Al onze geplande activiteiten gaan door:
*bij genoeg deelnemers, voor de busreizen minimum +/- 25 deelnemers dit om jullie min of meer een aanvaardbare “deelnameprijs busreis” te kunnen berekenen.
*Aan de prijzen vermeld op de uitnodigingen of op onze website, tenzij we door toe doen van de gekende (problemen) voor bepaalde zaken een extra toeslag aangerekend krijgen. Jullie worden hiervan natuurlijk zo snel mogelijk op de hoogte gehouden.
We hebben wel besloten eventuele toeslag tot en met 5 € per persoon geen annulatie mogelijk. Indien het bedrag hoger is dan 5 € kan wie wil wel annuleren ( - ) min de reeds gemaakte kosten of kosten waar we niet meer aan uit kunnen. Op iedere uitnodiging staan de desbetreffende voorwaarden steeds vermeld. Jullie krijgen dan een gedetailleerde berekening.
Terugbetalingen gebeuren steeds na de activiteit.